شیمی 100

آموزش مفهومی و تکنیکی شیمی کنکور

شیمی 100

آموزش مفهومی و تکنیکی شیمی کنکور

درباره بلاگ
شیمی 100

اولین سایت مرجع شیمی کنکور

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
محبوب ترین مطالب
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۲

دانلود سوالات کنکور 94

ریاضی 94 دریافت

عنوان: اختصاصی                                        
دریافت                                   
عنوان: عمومی                                        
                                                                                  
دریافت
عنوان: پاسخ ریاضی 94


انسانی 94 دریافت                                         
عنوان: اختصاصی                                                        
                                                    
دریافت                                                              
عنوان: عمومی                                                            

عنوان: پاسخنامه کنکور انسانی 94
                                                      
                                                                             

                                                                             
تجربی94 دریافت                                             
عنوان: اختصاصی                                                           
                                                   
دریافت                                                                 
عنوان:عمومی  

دریافت
عنوان: پاسخنامه کنکور تجربی 94



 برای دانلود سوالات کنکور سراسری به سایت گاماپلاس مراجعه فرمایید.

نظرات  (۸)

با سلام استاد من حدود دو ماه پیش با شما تماس گرفتم و شماره کارت و قیمت جزوات را از شما پرسیدم اما چند روز بعد تصمیم به خرید آن ها کردم ولی هم شماره کارت و هم قیمت ها را گم کردم! اگر می شود شماره کارت و قیمت جزوات را در جواب برایم بفرستید.
پاسخ:
سلام
با خود استاد تماس بگیرید 09129419455
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۳ حمیدرضا شجاعی
با سلام و درود و عرض ادب خدمت استاد عسگری 
یک سال تنبلی و مدارای شما 
یک سال ناامیدی و صحبت های انگیزشی شما 
یک سال دردودل های منو صبر و شکییایی شما 
همشون گذشتن و من و موفقیت موندیم و یک عمر دین شما بر گردن من 
نمیدونم چطور باید جبران کنم 
شایدم نتونم ولی همیشه و همه جا میگم که هرچی دارم و هرچی هستم مدیون لطف و بزرگواری شمام 
تا عمر دارم دعاتون میکنم
پاسخ:
سلام
شما بسیار لطف دارید
هر موفقیتی که امروز نصیبتون شده معلول تلاش دیروزتون هست
پایدار باشید.
سلام بر استاد عسگری
یه خواهشی داشتم 
اینکه لطفا پاسخ سوالات شیمی 94 را بصورت تکنیکی روی سایت ها نذارید
چون اینطوری تکنیک ها لو میره و ما که بابت دی وی دی ها هزینه دادیم با بقیه رقبا هیچ فرقی نمیکنیم و در حق ما ظلم میشه 
تورو خدا تکنیک ها رو پخش نکنید
پاسخ:
سلام
نگران نباشید
همه سوالات رو نمیگذاریم
حق هیچکس نادیده گرفته نمیشود.
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۱ محمد نوابی
سلام استاد هرچقدر تلاش کردم نتونستم باهاتون تماس بگیرم
میخواستم بابته زحمات و مشاوره های خوبتون تشکر کنم که اگه نبودید مطمئنم نمیتونستم کنکور 94 را به راحتی پشت سر بذارم.
کنکور هم خیلی عالی بود شیمی و زیست رو ترکوندم و بقیه درساهم خوب بود باز هم ممنون.
برای انتخاب رشته کی باید مزاحم بشم؟
پاسخ:
سلام
لطف دارید.خدارشکر که کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشتید
برای ثبت انتخاب رشته با شماره 09129419455 تماس بگیرید.
salam ostad konkoram tamom shod 
kheeeeeeeyli azaton mamnon k toy in 1 sal ba man bodid
baray entakhb reshte key z bezanam vaght begiram?
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم _ وظیفه ما کمک کردن به شما دانش آموزاست 
شما نتیجه تلاش خودتون رو گرفتید.
برای انتخاب رشته از 10 تیر ماه میتونید ثبت نام کنید. با شماره 09129419455 تماس بگیرید.
سلام استاد
خیلی دوستون دارم.........واقعاخسته نباشیدکنکور هم تموم شد اونجوری که حساب کردم شیمی رو بین 80تا85 زدم
واقعا دستتون درد نکنه 
برای جشن کنکور94 حتما بیاید قلم چی بچه ها سنگ تموم گذاشتن
همیشه دعاتون میکنم.


پاسخ:
سلام
خداروشکر_چشم حتما 
استاد سوالات امسال نسبت به پارسال مشکل تر نبود؟! اگه میشه با روش ها خودتان سوالات را حل کنید!
وای چقدر سخت بود واقعا سخت بود ساختار گلکوز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در کل سخت بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی