شیمی 100

آموزش مفهومی و تکنیکی شیمی کنکور

شیمی 100

آموزش مفهومی و تکنیکی شیمی کنکور

درباره بلاگ
شیمی 100

اولین سایت مرجع شیمی کنکور

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
محبوب ترین مطالب

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۲:۰۹

دوم را قورت بده !

خیلی از دانش آموزان کنکوری و دبیرستان مشکل منبع مطالعاتی و تستی برای درس مهمی مثل شیمی دارند. امروز می خواهیم این دو مشکل را حل کنیم.
یکی از با اهمیت ترین مراجع طرح سوالات شیمی کنکور، کتاب شیمی دوم دبیرستان است. کنکور سال های اخیر نشان داده که فقط حل کردن تست مهم نیست، بلکه سریع حل کردن موجب موفقیت و کسب رتبه میگردد.به این منظور دو منبع فوق العاده حرفه ای و تکنیکی رو بهتون معرفی میکنم.
1) دی وی دی ها و جزوات گاماپلاس:
در این دی وی دی ها و جزوه همراه، مفاهیم شیمی به زبان ساده و سپس تکنیک های منحصر به فردی که هیچ کجا دیده نشده توسط پدیده شیمی کشور(( استاد محمد عسگری)) تالیف شده تا داوطلب های کنکور با بهره گیری از این مجموعه از هر منبع آموزشی دیگر بی نیاز شوند.
        شیمی مفهومی و تکنیکی                     جزوه تکنیکی

2) کتاب آبی فکور :
پس از یادگیری مفاهیم نوبت کسب مهارت است.بدین منظور داوطلب ابتدا باید تست های کنکور مبحث مورد مطالعه را حل کند سپس به حل تست های تالیفی استاندارد بپردازد.تست سخت حل کردن هنر نیست ، یک دانش آموز زرنگ باید تستی را حل کند که مشابه و هم رده تست های کنکور باشد.کتاب آبی انتشارات فکور  تالیف جمعی از اساتید بنام شیمی کشور بهترین منبع تستی موجود برای تسلط 100درصدی به روی شیمی سال دوم است.در این کتاب هم تست های کنکور خارج و داخل کشور تا سال 94 آمده و هم دارای تست های تالیفی ناب است.
کتاب فکور

با این دو مجموعه بی نظیر می توانید به 11 تست شیمی کنکور یعنی بیش از 30 درصد سوالات به صورت مستقیم و همچنین 15 درصد سوالات به شکل غیر مستقیم در کمترین زمان پاسخ صحیح دهید.
 برای تهیه این دو محصول پیشنهادی می توانید با شماره 09129419455 تماس بگیرید.